Udržitelnost a zodpovědnost

Důvěryhodné a dlouhodobě výhodné obchodní vztahy s našimi zákazníky, partnery a dodavateli jsou pro nás důležitější než krátkodobé zisky. Totéž platí pro naše zaměstnance, kteří si cení naustálého profesionálního růstu a vzdělávání ve firmě. Naši partneři od nás mohou očekávat firemní politiku, která se zameřuje na dlouhodobý a udržitelný růst a zvyšování hodnot lidské práce.

Našim partnerům se snažíme vstřícně a přátelsky vyjít vstříc. Podpořit je a společně vyřešit jejich požadavky, které mnohdy pramení z poměrně složitých technologických situací.

Věříme, že nic není tak dobré, že to nemůže být ještě lepší. To vyžaduje otevřenost uvnitř i vně společnosti. Mnoho našich služeb a odborností je přímým výsledkem učení se od našich zákazníků a technologických partnerů. Věříme, že otevřený a přitom odborný přístup je základním kamenem pro spokojenost zákazníka.

Ani my nejsme neomylní a jsme přístupni diskuzi a zpochybnění. Je to pro nás jedna z cest, jak nacházet nová řešení, přístupy, znalosti a vystoupit z rutiny.

Práce v KALIST AKL je tvrdá a náročná a nároky na profesní kvalitu našich zaměstnanců je jednou z našich priorit. O to více nás těší, když naši lidé pracují nejen hlavou ale i srdcem. Firma jim jejich přístup oplácí osobní svobodou, která jim umožňuje realizaci jejich osobního potenciálu.

V KALIST AKL rádi pracujeme na náročných projektech, daří se nám spolupracovat v týmech a rádi využíváme nových příležitostí. Společně pak slavíme úspěch, který sdílíme s našimi zákazníky. Vážíme si veselé a pozitivní kultury jako silného zdroje trvalého úsilí a úspěchu.