Objednávka nového kalibrovaného přístroje přes náš e-shop

Pokud máte zájem o nový přístroj, můžete si ho vybrat přímo v našem e-shopu, kde si u konkrétního zboží vyberete jednu s možností kalbrace.

Objednávka kalibrace Vašeho měřidla

Pokud si chcete objednat kalibraci Vašeho měřidla, zašlete nám ho na adresu naší laboratoře spolu s písemnou objednávkou. Objednávky můžete zasílat také e-mailem.

Přístroje prosím zasílejte čisté, pečlivě zabalené a hlavně kompletní (pokud máte např. teploměr s externí sondou, nestačí zaslat jen sondu, kalibrace se provádí s kompletním přístrojem). Do objednávky prosím uveďte:

  • Název a adresu firmy (zákazníka), na kterou vystavit kalibrační list
  • Umístění měřidla (pokud je jiné, než adresa zákazníka - např. jiná pobočka)
  • Jakou kalibraci požadujete (u přístrojů s více čidly specifikujte, která z nich chcete kalibrovat)
  • Kalibrační body (např. tři teploty, ve kterých chcete teploměr kalibrovat, nebo třeba účel využití přístroje - např. teploměr do chladničky, do mrazničky apod.) 

Kalibrace pístových pipet

V případě objednávky kalibrace pístových pipet prosím zašlete spolu s pipetou i špičky, které používáte (alespoň 10 ks na kanál a měřený objem) a dekontaminační protokol, který můžete stáhnout níže.

Kalibrace přímo u Vás v provozu

Pokud potřebujete, aby byla kalibrace provedena přímo u Vás v provozu, informujte se na možnost kalibrace u zákazníka na e-mailu dsiska@kalist.cz nebo tel. 775 185 655

Kalibrace, otázky a odpovědi

Kalibrace, otázky a odpovědi

Jak dlouho kalibrace platí? Jaká je lhůta rekalibrace? Co je to kalibrační list a co obsahuje? Co je to validace, etalon, návaznost měřidel či úřední ověření měřidla? Odpovědi na tyto otázky naleznete právě zde.